Blog Truszkowscy strategicznie

1365 polubień i udostępnień

2714 × czytano nasze artykuły

Standardy obsługi dla sytuacji niestandardowych

Chęć maksymalizacji zysku drogą do porażki

Ważna lekcja dla osób prowadzących firmę

Czy Twoja marka trafi na cmentarzysko?

Facebook nigdy nie zastąpi firmowego serwisu internetowego

Jak zmiany w Google zakończyły erę pozycjonowania – case study

Przepis na stworzenie aplikacji, która zapewni Ci sukces

Amazon Go, czyli sklep bez kas i kolejek

10 prostych zasad pisania dobrych tekstów na firmowy blog

Dlaczego Google Adwords pomoże Ci szybciej zwiększyć sprzedaż niż Facebook?

Co decyduje o sukcesie kawiarni?

Sam pomysł to za mało, czyli jakie są trzy elementy niezbędne do rozpoczęcia biznesu

Jak poprawić kluczowe elementy wpisu na blogu

Błędy strategiczne w myśleniu o grupie docelowej klientów na przykładzie firmy Apple

Trzy strategiczne błędy w myśleniu o konkurencji rynkowej

Dlaczego upadają firmy odnoszące sukcesy?

System komputerowy – droga do sukcesu lub porażki Twojej firmy

Tajemnicze słowa w Google Analytics - not set, not provided oraz content targeting

Trzy ważne mechanizmy zwiększenia sprzedaży

Skuteczność kampanii Google Adwords to nie tylko liczba konwersji

Jedno kliknięcie do złożenia zamówienia to za dużo

Przełomowe zmiany w Google Adwords kończące erę pozycjonowania

Jak sprawić, by klient do Ciebie wracał?

6 sposobów na radykalne zwiększenie zysków

Kalendarz działań marketingowych, czyli Twoja tajna broń w walce z konkurencją

Sprawdź, czy strategia Twojej firmy oparta jest na przewagach strategicznych

Jak przekonać pracowników do wdrożenia nowej strategii

Pułapka bycia pierwszym na rynku

Jak uniknąć błędu inteligentnego wózka dziecięcego tworząc nowy produkt lub program komputerowy

Jak poprawnie ocenić skuteczność kampanii Google Adwords

Studium przypadku: Google Adwords skuteczniejsze od pozycjonowania i Google Shopping

Dlaczego tradycyjne sklepy przegrywają ze sklepami internetowymi?

Jak stworzyć personę, czyli archetyp idealnego klienta

Dlaczego aż 68 proc. klientów porzuca koszyk w sklepie internetowym i w jaki sposób obniżyć tę wartość?

Przygotuj się na zmiany na rynku

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie ze zdrową żywnością lub innym sklepie specjalistycznym?

Dlaczego bazowanie tylko na mediach społecznościowych nie jest dobrą strategią?

Nadzieja to nie strategia ‒ dlaczego dobre chęci nie zastąpią strategii marketingowej i biznesowej

Jak wypromować konferencję i czerpać z niej korzyści jeszcze długo po jej zakończeniu

Nie szukaj wymówek i konkuruj z najlepszymi

Pułapka dużego budżetu, czyli dlaczego doradzanie korporacjom może się okazać trudną strategią biznesową

Zbuduj markę dbając o detale

Cztery powody, dla których potrzebujesz kalendarza wydawniczego w swojej firmie

Sekret strategii marketingowej banku ING - dbanie o klienta a nie konkurowanie ceną

Strategiczne sygnalizowanie ceny, czyli dlaczego możesz się tanio najeść w Ikei

Sekretny składnik strategii firmy, czyli co eksperci od design thinking wiedzą od dawna

Przeszkadzanie to nie marketing

Jak zwiększyć sprzedaż sklepu – trzy poziomy wtajemniczenia

Większe koszyki nie oznaczają większej sprzedaży, czyli dlaczego podążanie za wynikami badań nie zawsze się opłaca

Przygoda w krainie luksusu, czyli kilka słów o marce i doświadczeniach klienta

Bez zaufania nie ma biznesu

Ty myślisz,że przepłacasz, a ja głoduję – czyli paradoks ustalania cen

Strony www dla urządzeń mobilnych – instrukcja dla nie-informatyków – część I

Wybierz klienta, zanim on wybierze Ciebie

Dlaczego potrzebujesz strategii dla użytkowników mobilnych

Mobilna (niby)rewolucja Google, czyli wiele hałasu o nic

Nowi klienci są seksowni, czyli pogoń za uciekającym króliczkiem

Marketingowe rewolucje, czyli czego dowiesz się o marketingu z programu Magdy Gessler

Dawid kontra Goliat – jak trzy lizaki wygrały z kampaniami reklamowymi za miliony złotych

Retail 3.0, czyli sklep odzieżowy nowej generacji

ResearchKit odmieni medycnę, czyli recepta Apple na raka

Dzielenie się swoją wiedzą na stronie internetowej – droga do sukcesu czy porażki?

Sekret przyjaznych serwisów i aplikacji internetowych

5 prostych elementów skutecznego marketingu

Chcesz odnieść sukces? Musisz mieć przewagę!

Google Adwords w pigułce

Koniec z konkurowaniem ceną

Jednak rozmiar ma znaczenie!

SEO vs usability - pomagają sobie czy też szkodzą?

A/B testing w praktyce, czyli wykorzystanie eksperymentów w Google Analytics

Koniec z HIPPOpotamem, czyli skuteczniejszy marketing dzięki A/B testing

Siedem najbardziej kosztownych błędów przy tworzeniu firmowej strony internetowej

Brief dla małych i średnich firm

Czy warto promować swój biznes na Facebooku?

Dlaczego warto zrobić audyt marketingowy swojej strony internetowej?

Pozycjonowanie czy Google Adwords – co przyczyni się do sukcesu Twojej firmy?

Siła pierwszego wrażenia on-line

Czy warto promować hotel za pomocą Google Adwords?

Debiut giełdowy Facebooka rozczarował inwestorów