O firmie
Usługi
Strategie dla firm B2B
Warsztaty strategiczne
Strategie dla firm B2B
Warsztaty strategiczne
Realizacje
Blog
Skontaktuj się z nami
O firmie
Usługi
Strategie dla firm B2B
Warsztaty strategiczne
Blog
Kontakt
Blog
Truszkowscy strategicznie
Rozwijaj swoją firmę dzięki naszym praktycznym wskazówkom dotyczącym strategii i marketingu B2B.
Kategorie
Strategia
Marketing B2B
Warsztaty strategiczne
Lejek sprzedażowy
Artykuły
Audio
Wideo
Standardy obsługi dla sytuacji niestandardowych
Strategia
5 MINUT
dr Jacek Truszkowski
prezes Truszkowski Consulting Group
Strategia
5 MINUT
Standardy obsługi dla sytuacji niestandardowych
Strategia
5 MINUT
Chęć maksymalizacji zysku drogą do porażki
Strategia
5 MINUT
Ważna lekcja dla osób prowadzących firmę
Strategia
5 MINUT
Czy Twoja marka trafi na cmentarzysko?
Strategia
5 MINUT
Facebook nigdy nie zastąpi firmowego serwisu internetowego
Strategia
5 MINUT
Jak zmiany w Google zakończyły erę pozycjonowania – case study
Strategia
5 MINUT
Przepis na stworzenie aplikacji, która zapewni Ci sukces
Strategia
5 MINUT
Amazon Go, czyli sklep bez kas i kolejek
Strategia
5 MINUT
10 prostych zasad pisania dobrych tekstów na firmowy blog
Strategia
5 MINUT
Dlaczego Google Adwords pomoże Ci szybciej zwiększyć sprzedaż niż Facebook?
Strategia
5 MINUT
Co decyduje o sukcesie kawiarni?
Strategia
5 MINUT
Sam pomysł to za mało, czyli jakie są trzy elementy niezbędne do rozpoczęcia biznesu
Strategia
5 MINUT
Jak poprawić kluczowe elementy wpisu na blogu
Strategia
5 MINUT
Błędy strategiczne w myśleniu o grupie docelowej klientów na przykładzie firmy Apple
Strategia
5 MINUT
Trzy strategiczne błędy w myśleniu o konkurencji rynkowej
Strategia
5 MINUT
Dlaczego upadają firmy odnoszące sukcesy?
Strategia
5 MINUT
System komputerowy – droga do sukcesu lub porażki Twojej firmy
Strategia
5 MINUT
Tajemnicze słowa w Google Analytics - not set, not provided oraz content targeting
Strategia
5 MINUT
Trzy ważne mechanizmy zwiększenia sprzedaży
Strategia
5 MINUT
Skuteczność kampanii Google Adwords to nie tylko liczba konwersji
Strategia
5 MINUT
Jedno kliknięcie do złożenia zamówienia to za dużo
Strategia
5 MINUT
Przełomowe zmiany w Google Adwords kończące erę pozycjonowania
Strategia
5 MINUT
Jak sprawić, by klient do Ciebie wracał?
Strategia
5 MINUT
6 sposobów na radykalne zwiększenie zysków
Strategia
5 MINUT
Kalendarz działań marketingowych, czyli Twoja tajna broń w walce z konkurencją
Strategia
5 MINUT
Sprawdź, czy strategia Twojej firmy oparta jest na przewagach strategicznych
Strategia
5 MINUT
Jak przekonać pracowników do wdrożenia nowej strategii
Strategia
5 MINUT
Pułapka bycia pierwszym na rynku
Strategia
5 MINUT
Jak uniknąć błędu inteligentnego wózka dziecięcego tworząc nowy produkt lub program komputerowy
Strategia
5 MINUT
Jak poprawnie ocenić skuteczność kampanii Google Adwords
Strategia
5 MINUT
Studium przypadku: Google Adwords skuteczniejsze od pozycjonowania i Google Shopping
Strategia
5 MINUT
Dlaczego tradycyjne sklepy przegrywają ze sklepami internetowymi?
Strategia
5 MINUT
Jak stworzyć personę, czyli archetyp idealnego klienta
Strategia
5 MINUT
Dlaczego aż 68 proc. klientów porzuca koszyk w sklepie internetowym i w jaki sposób obniżyć tę wartość?
Strategia
5 MINUT
Przygotuj się na zmiany na rynku
Strategia
5 MINUT
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie ze zdrową żywnością lub innym sklepie specjalistycznym?
Strategia
5 MINUT
Dlaczego bazowanie tylko na mediach społecznościowych nie jest dobrą strategią?
Strategia
5 MINUT
Nadzieja to nie strategia ‒ dlaczego dobre chęci nie zastąpią strategii marketingowej i biznesowej
Strategia
5 MINUT
Jak wypromować konferencję i czerpać z niej korzyści jeszcze długo po jej zakończeniu
Strategia
5 MINUT
Nie szukaj wymówek i konkuruj z najlepszymi
Strategia
5 MINUT
Pułapka dużego budżetu, czyli dlaczego doradzanie korporacjom może się okazać trudną strategią biznesową
Strategia
5 MINUT
Zbuduj markę dbając o detale
Strategia
5 MINUT
Cztery powody, dla których potrzebujesz kalendarza wydawniczego w swojej firmie
Strategia
5 MINUT
Sekret strategii marketingowej banku ING - dbanie o klienta a nie konkurowanie ceną
Strategia
5 MINUT
Strategiczne sygnalizowanie ceny, czyli dlaczego możesz się tanio najeść w Ikei
Strategia
5 MINUT
Sekretny składnik strategii firmy, czyli co eksperci od design thinking wiedzą od dawna
Strategia
5 MINUT
Przeszkadzanie to nie marketing
Strategia
5 MINUT
Jak zwiększyć sprzedaż sklepu – trzy poziomy wtajemniczenia
Strategia
5 MINUT
Większe koszyki nie oznaczają większej sprzedaży, czyli dlaczego podążanie za wynikami badań nie zawsze się opłaca
Strategia
5 MINUT
Przygoda w krainie luksusu, czyli kilka słów o marce i doświadczeniach klienta
Strategia
5 MINUT
Bez zaufania nie ma biznesu
Strategia
5 MINUT
Ty myślisz,że przepłacasz, a ja głoduję – czyli paradoks ustalania cen
Strategia
5 MINUT
Strony www dla urządzeń mobilnych – instrukcja dla nie-informatyków – część I
Strategia
5 MINUT
Wybierz klienta, zanim on wybierze Ciebie
Strategia
5 MINUT
Dlaczego potrzebujesz strategii dla użytkowników mobilnych
Strategia
5 MINUT
Mobilna (niby)rewolucja Google, czyli wiele hałasu o nic
Strategia
5 MINUT
Nowi klienci są seksowni, czyli pogoń za uciekającym króliczkiem
Strategia
5 MINUT
Marketingowe rewolucje, czyli czego dowiesz się o marketingu z programu Magdy Gessler
Strategia
5 MINUT
Dawid kontra Goliat – jak trzy lizaki wygrały z kampaniami reklamowymi za miliony złotych
Strategia
5 MINUT
Retail 3.0, czyli sklep odzieżowy nowej generacji
Strategia
5 MINUT
ResearchKit odmieni medycnę, czyli recepta Apple na raka
Strategia
5 MINUT
Dzielenie się swoją wiedzą na stronie internetowej – droga do sukcesu czy porażki?
Strategia
5 MINUT
Sekret przyjaznych serwisów i aplikacji internetowych
Strategia
5 MINUT
5 prostych elementów skutecznego marketingu
Strategia
5 MINUT
Chcesz odnieść sukces? Musisz mieć przewagę!
Strategia
5 MINUT
Google Adwords w pigułce
Strategia
5 MINUT
Koniec z konkurowaniem ceną
Strategia
5 MINUT
Jednak rozmiar ma znaczenie!
Strategia
5 MINUT
SEO vs usability - pomagają sobie czy też szkodzą?
Strategia
5 MINUT
A/B testing w praktyce, czyli wykorzystanie eksperymentów w Google Analytics
Strategia
5 MINUT
Koniec z HIPPOpotamem, czyli skuteczniejszy marketing dzięki A/B testing
Strategia
5 MINUT
Siedem najbardziej kosztownych błędów przy tworzeniu firmowej strony internetowej
Strategia
5 MINUT
Brief dla małych i średnich firm
Strategia
5 MINUT
Czy warto promować swój biznes na Facebooku?
Strategia
5 MINUT
Dlaczego warto zrobić audyt marketingowy swojej strony internetowej?
Strategia
5 MINUT
Pozycjonowanie czy Google Adwords – co przyczyni się do sukcesu Twojej firmy?
Strategia
5 MINUT
Siła pierwszego wrażenia on-line
Strategia
5 MINUT
Czy warto promować hotel za pomocą Google Adwords?
Strategia
5 MINUT
Debiut giełdowy Facebooka rozczarował inwestorów
1
2
3
4
5
6