Warsztaty strategiczne dla firm usługowych B2B

Skorzystaj z warsztatów strategicznych, dzięki którym wydobędziesz pełen potencjał swojej firmy i zostawisz konkurencję daleko w tyle.
Dzisiaj na rynku wygrywają tylko firmy, które w jasny sposób komunikują swoją unikalność i dzięki temu osiągają ponadprzeciętne zyski. Jeśli masz poczucie, że klienci nie doceniają Twoich usług, liczy się dla nich wyłącznie cena, nasze warsztaty pomogą Ci to zmienić.

Warsztaty strategiczne dla firm usługowych B2B prowadzimy według doskonalonej przez lata, autorskiej metodyki. Z każdym klientem pracujemy osobiście, dzięki czemu podczas warsztatów możesz skorzystać z naszej eksperckiej wiedzy i doświadczenia. Razem odnajdziemy prawdziwą unikalność Twojej firmy i wskażemy Ci kierunki dalszych działań, zarówno strategicznych, jak i marketingowych.

Nasze warsztaty będą nie tylko początkiem przełomu dla Twojej firmy, ale także solidnym zastrzykiem energii dla Ciebie i Twojego zespołu.

BEZPŁATNA KONSULTACJA

Masz pytanie lub problem z marketingiem?

Pierwsza 60-minutowa konsultacja na nasz koszt.

ZAREZERWUJ TERMIN

Kto poprowadzi warsztaty dla Twojej firmy?

Warsztaty zawsze prowadzimy we dwoje. Jesteśmy ekspertami z zakresu strategii marki, a nie jedynie moderatorami. W czasie warsztatów wypracowujemy rozwiązania razem z Tobą. Korzystasz nie tylko z naszej wiedzy i doświadczenia, ale także z naszego eksperckiego, obiektywnego spojrzenia na Twoją firmę.

Ewa Truszkowska

Strateg biznesowy i marketingowy z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w Polsce oraz w Stanach Zjednoczonych – pracowała przy największych kampaniach marketingowych w Polsce; ukończyła certyfikowane studium podyplomowe z zakresu strategii biznesowych w Darden School of Business na University of Virginia; członek American Marketing Association; przygotowała kilkadziesiąt strategii marki, strategii marketingowych i pracowała przy ich wdrożeniu; właścicielka agencji Adpresso zajmującej się prowadzeniem kampanii Google Ads i posiadającej status Google Partner; autorka kursu „Skuteczne kampanie Google Ads”;

dr Jacek Truszkowski

Ekspert w dziedzinie strategii, marketingu cyfrowego i rynków finansowych – doktor nauk ekonomicznych; wieloletni wykładowca akademicki na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz w Wyższej Szkole Bankowej; autor kilkunastu publikacji, w tym podręczników dla studentów oraz opracowań wydanych przez Narodowy Bank Polski; pracował dla firm notowanych na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych; przygotował kilkadziesiąt strategii oraz kilkaset analiz ekonomicznych przedsiębiorstw; od połowy lat 90. zajmuje się programowaniem, stworzył kilkadziesiąt serwisów internetowych; współtworzył pierwsze polskie start-upy;

Co zyskasz, uczestnicząc w warsztatach?

Wytyczenie jasnego kierunku działań

Dzięki warsztatom dowiesz się, jakie działania podjąć, zarówno od strony biznesowej, jak i marketingowej. Wspólnie przeanalizujemy Twoje pomysły i podpowiemy, które z nich warto zrealizować.

Nowa energia dla całej firmy

Udział w warsztatach będzie solidnym zastrzykiem energii, zarówno dla Ciebie, jak i dla Twojego zespołu. Dzięki sprawdzonej metodyce, warsztaty angażują wszystkich członków zespołu, pozwalają spojrzeć na firmę z innej perspektywy i dają impuls do podjęcia działania i wprowadzenia przełomowych zmian w firmie.

Wskazówki dotyczące wizerunku i strony internetowej

Podczas warsztatów przyjrzymy się stronie internetowej Twojej firmy i wskażemy Ci, jakie jej elementy można zoptymalizować. Damy ci również wskazówki dotyczące wizerunku Twojej marki.

Pomoc w rozwiązaniu problemów strategicznych

Właściciele firm często mają pytania, problemy i wątpliwości natury biznesowej, strategicznej i marketingowej. Podczas warsztatów wspólnie je przeanalizujemy i wskażemy możliwe rozwiązania oraz kierunki, w których warto podążać.

Wydobycie unikalności Twojej firmy

Podczas naszych warsztatów wspólnie wydobędziemy potencjał Twojej firmy, odkryjemy, co ją wyróżnia i w czym tkwi jej unikalność. Wskażemy Ci, na jakich filarach powinieneś budować tzw. pozycjonowanie rynkowe swojej firmy i na jakie aspekty kłaść nacisk w komunikacji.

Okazja do wymiany doświadczeń

Z praktyki wiemy, że warsztaty są doskonałą okazją do wymiany doświadczeń pomiędzy członkami zespołu. Zazwyczaj w codziennej pracy każdy skupiony jest na swoim projekcie i realizacji swoich zadań. Nie ma więc okazji do podzielenia się swoimi doświadczeniami z innymi członkami zespołu, szczególnie z innych działów.

Nasi wybrani klienci

„Warsztaty strategiczne były dla nas bardzo wartościowe. Pomogły nam dopracować model biznesowy, lepiej zrozumieć naszych klientów i zdecydować o kierunku dalszego rozwoju firmy”.
Radosław Zawdzki
właściciel firmy Lecą wióry

Jak przebiegają warsztaty?

Nasze warsztaty prowadzone są według stworzonej przez nas i doskonalonej przez lata metodyki. Bazuje ona na elementach design thinking i analizie strategicznej. Warsztaty prowadzimy zarówno w formie stacjonarnej, jak i on-line. W przypadku warsztatów stacjonarnych, zapraszamy do naszego biura w centrum Poznania. Zostało ono zaprojektowane z myślą o prowadzeniu warsztatów przez projektantkę behawioralną pracującą w słynnym londyńskim biurze projektowym Zahy Hadid. Dzięki temu stanowi doskonałą przestrzeń do pracy i zapewnia odpowiednią atmosferę.
Warsztaty trwają od jednego do kilku dni, w zależności od potrzeb i specyfiki firmy. 
W czasie warsztatów strategicznych analizujemy kluczowe dla firmy obszary oraz wypracowujemy rozwiązania.

Etap 1

Analiza firmy i konkurencji

Napoczątku warsztatów skupiamy się na Twojej firmie i jej zasobach. AnalizujemyTwoje usługi, ich przewagi i poznajemy specyfikę firmy. Analizujemy także Twojąstronę internetową i wizerunek. Następnie omawiamy Twoją konkurencję.

Etap 2

Analiza potrzeb klienta

Drugimetapem warsztatów jest analiza Twojego klienta, jego potrzeb, problemów ibarier. Omawiamy także Twoje największe problemy związane z klientami. Dogłębnezrozumienie klienta jest kluczowe dla stworzenia silnej marki.

Etap 3

Wnioski 
i rozwiązania

Na końcu warsztatów wskazujemy, na jakich  filarach powinieneś budować unikalność Twojej firmy, czyli tzw.  pozycjonowanie rynkowe. Dajemy Ci konkretne wskazówki biznesowo-marketingowe  oraz odpowiadamy na Twoje pytania strategiczne.  

„W naszych warsztatach nie chodzi o pozorną kreatywność, ale o dogłębne zrozumienie Twojego klienta, wydobycie prawdziwej unikalności firmy i przełożenie jej na konkretne rozwiązania”.
Jacek Truszkowski
Prezes Truszkowski Consulting Group
BEZPŁATNA KONSULTACJA

Masz problem strategiczny lub marketingowy, z którym się mierzysz?

Pierwsza 60-minutowa konsultacja na nasz koszt.

ZAREZERWUJ TERMIN
BEZPŁATNY KURS MAILOWY
Zapisz się na bezpłatny 5-dniowy kurs mailowy
„Skuteczny marketing dla firm usługowych B2B”
Codziennie, przez 5 dni będziesz otrzymywać na podany adres e-mail jedną lekcję z solidną dawką wiedzy marketingowej.
Zapisz się
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Najczęściej zadawane pytania

Nie jestem z Poznania. Czy warsztaty mogą odbyć się w siedzibie mojej firmy albo zdalnie?

Warsztaty prowadzimy zwykle w naszym biurze, którezostało zaprojektowane specjalnie w tym celu. Jego przestrzeń sprzyjaefektywnej pracy i utrzymaniu skupienia podczas warsztatów. W sytuacjach wyjątkowych, jeśli np. zespół Twojej firmy jest bardzo duży, warsztaty możemy przeprowadzić w Twojej siedzibie. W czasie pandemii wielokrotnie prowadziliśmy warsztaty również zdalnie – korzystamy wtedy ze sprawdzonego programu przeznaczonego do prowadzenia warsztatów.

Jak długo trwają warsztaty?

Warsztaty trwają zwykle od jednego do kilku dni, w zależności od potrzeb firmy. Każdego dnia spotykamy się na maksymalnie sześć godzin, ponieważ zależy nam na jak największym zaangażowaniu wszystkich uczestników warsztatów. Natomiast po dłuższym czasie pojawia się zmęczenie i rozproszenie uniemożliwiające owocną pracę. Zwykle mniej więcej w połowie każdego dnia warsztatów robimy dłuższą, około 20-minutową przerwę.

Na czym będzie polegał mój udział w warsztatach? Czy powinienem się do nich przygotować?

Warsztaty prowadzimy według sprawdzonej metodyki. Zadając odpowiednie pytania, wydobywamy wiedzę o Twojej firmie, konkurencji i klientach. Jest to wiedza, którą już masz, ale być może nie zdajesz sobie zniej sprawy, więc nie musisz się w żaden sposób przygotowywać. Warsztaty prowadzi dwóch ekspertów, a nie tylko moderatorów, więc na bieżąco analizujemy pozyskane informacje i pomagamy Ci wyciągnąć wnioski i opracować rozwiązania.

Kto z mojej firmy powinien wziąć udział w warsztatach?

W warsztatach powinny wziąć udział kluczowe dlaTwojej firmy osoby. Jeśli warsztaty dotyczą tylko jednego projektu realizowanego w ramach dużej firmy, wtedy uczestnikami powinny być osoby bezpośrednio zaangażowanew ten projekt. Z naszego doświadczenia wynika, że warsztaty są najbardziej efektywne wtedy, gdy bierze w nich udział nie więcej niż sześć osób.

Czy otrzymam jakiś dokument podsumowujący warsztaty?

Po warsztatach otrzymasz podsumowanie wnioskówwypracowanych podczas warsztatów.

Moja firma ma już strategię. Czy w takim razie warsztaty są nam w ogóle potrzebne?

Nawet, jeśli firma ma profesjonalnie przygotowaną strategię, którą się posługuje, i tak warto zrobić warsztaty, aby upewnić się, czy wszystkie działania firmy są z nią spójne. Warsztaty pomagają również w określeniu, jakie inne działania można podjąć, aby wzmocnić pozycję firmy na rynku. Zawsze przed warsztatami pytamy klienta, na jakim jest etapie i dostosowujemy zakres warsztatów do aktualnych potrzeb firmy.

Czy Wasze warsztaty to to samo, co warsztaty design thinking?

Nasze warsztaty to zdecydowanie więcej niż warsztaty design thinking. Wykorzystujemy niektóre elementy metodyki design thinking oraz inne, światowe wzorce poszerzone o nasze wieloletnie doświadczenie wprowadzeniu warsztatów strategicznych dla firm.

Skontaktuj się z nami

Potrzebujesz wsparcia w zakresie marketingu Twojej firmy?
Skontaktuj się bezpośrednio z ekspertem

Zadzwoń

61 67⁃00⁃393

Wyślij e-mail

zapytaj@truszkowski.pl

Zapraszam do kontaktu. Z przyjemnością odpowiem na wszelkie Państwa pytania.

dr Jacek Truszkowski
Prezes Truszkowski
Consulting Group

Wyślij wiadmość

Aby wysłać formularz, uzupełnij pola oznaczone na czerwono.
Twoja wiadomość została wysłana!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Wyślij

61 67-00-393

zapytaj@truszkowski.pl

ul. Dąbrowskiego 29 biuro 3

60-840 Poznań

2022