Zespół ekspertów budowany przez lata

Firma Truszkowski Consulting Group powstała w odpowiedzi na potrzebę wielu przedsiębiorstw poszukujących kompleksowego wsparcia w rozwoju lub w sprzedaży firmy. Choć firma istnieje od 2011 roku, jej założenie poprzedziła wieloletnia współpraca z największymi markami w Polsce, zarówno w  zakresie doradztwa finansowego (w tym wyceny i wejścia na giełdę), jak i strategiczno-marketingowego.


Założycielami firmy są dr Jacek Truszkowski – ekonomista i wieloletni wykładowca akademicki, a także doświadczony programista i założyciel pierwszych start-upów w Polsce, oraz Ewa Truszkowska, strateg i ekspert w zakresie marketingu. Ich połączona wiedza i doświadczenie umożliwiają holistyczne spojrzenie na każdą firmę, a budowany przez lata doświadczony zespół ekspertów pracujących w ramach firmy Truszkowski Consulting Group pozwalają na opracowanie i wdrożenie unikalnych rozwiązań.


Założyciele firmy

dr Jacek Truszkowski

Ekspert w dziedzinie rynków finansowych, wyceny przedsiębiorstw, marketingu cyfrowego i strategii – doktor nauk ekonomicznych; wieloletni wykładowca akademicki na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz w Wyższej Szkole Bankowej; autor kilkunastu publikacji, w tym podręczników dla studentów oraz opracowań wydanych przez Narodowy Bank Polski; przygotował kilkadziesiąt strategii oraz kilkaset analiz ekonomicznych przedsiębiorstw; już w latach 90. tworzył pierwsze polskie start-upy;

kieruje zespołem opracowującym wyceny przedsiębiorstw oraz doradzającym przy sprzedaży firmy

Ewa Truszkowska

Strateg biznesowy i marketingowy z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w Polsce oraz w Stanach Zjednoczonych – pracowała przy największych kampaniach marketingowych w Polsce, m.in. dla Kompanii Piwowarskiej; ukończyła certyfikowane studium podyplomowe z zakresu strategii biznesowych w Darden School of Business na University of Virginia; członek American Marketing Association; przygotowała kilkadziesiąt strategii biznesowych i marketingowych;

wraz z dr. Jackiem Truszkowskim kieruje zespołem strategiczno-marketingowym i jest właścicielką agencji Adpresso zajmującej się kampaniami Google Ads

Jedna firma, dwa wyjątkowe zespoły

Truszkowski Consulting Group tworzą dwa zespoły. Oba były budowane przez lata, a w ich skład wchodzą wyłącznie eksperci.

Pierwszy z nich pomaga firmom rozwijać się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku dzięki przemyślanej strategii i wynikającym z niej działaniom marketingowym. W jego skład wchodzą założyciele Truszkowski Consulting Group oraz stratedzy, graficy, programiści, copywriterzy, specjaliści od kampanii w Internecie.

Pierwszy z nich pomaga firmom rozwijać się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku dzięki przemyślanej strategii i wynikającym z niej działaniom marketingowym. W jego skład wchodzą założyciele Truszkowski Consulting Group oraz stratedzy, graficy, programiści, copywriterzy, specjaliści od kampanii w Internecie.

Unikalne połączenie kompetencji z zakresu finansów, strategii, marketingu oraz cyfrowych technologii pozwala na lepsze zrozumienie problemów i wyzwań, przed którymi stoją klienci i opracowanie dla nich skrajnie efektywnych rozwiązań.

Uzupełnienie wiedzy i doświadczenia z zakresu strategii o znajomość finansów przedsiębiorstw pozwala na tworzenie skuteczniejszych i możliwych do wdrożenia strategii. Natomiast uzupełnienie wiedzy i doświadczenia w zakresie finansów o znajomość marketingu pozwala efektywniej wspierać właścicieli przy sprzedaży ich firm. Oprócz przygotowania profesjonalnej wyceny i znalezienia potencjalnych nabywców klienci Truszkowski Consulting Group mogą także liczyć na wskazanie, które elementy należy zoptymalizować od strony marketingowo-wizerunkowej, aby korzystniej sprzedać firmę.

Truszkowski Consulting Group dodatkowo wyróżnia to, że nad każdym zleceniem zawsze pracuje co najmniej jeden z właścicieli firmy. Dzięki temu każdy klient może liczyć na indywidualne podejście oraz na to, że każdy detal jest przemyślany i dopracowany.