Warsztaty strategiczne dla firm usługowych B2B prowadzimy według doskonalonej przez lata, autorskiej metodyki. Z każdym klientem pracujemy osobiście, dzięki czemu podczas warsztatów możesz skorzystać z naszej eksperckiej wiedzy i doświadczenia. Razem odnajdziemy prawdziwą unikalność Twojej firmy i wskażemy Ci kierunki dalszych działań, zarówno strategicznych, jak i marketingowych.
Nasze warsztaty będą nie tylko początkiem przełomu dla Twojej firmy, ale także solidnym zastrzykiem energii dla Ciebie i Twojego zespołu.
Pierwsza 60-minutowa konsultacja na nasz koszt.
Warsztaty zawsze prowadzimy we dwoje. Jesteśmy ekspertami z zakresu strategii marki, a nie jedynie moderatorami. W czasie warsztatów wypracowujemy rozwiązania razem z Tobą. Korzystasz nie tylko z naszej wiedzy i doświadczenia, ale także z naszego eksperckiego, obiektywnego spojrzenia na Twoją firmę.
Strateg biznesowy i marketingowy z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w Polsce oraz w Stanach Zjednoczonych – pracowała przy największych kampaniach marketingowych w Polsce; ukończyła certyfikowane studium podyplomowe z zakresu strategii biznesowych w Darden School of Business na University of Virginia; członek American Marketing Association; przygotowała kilkadziesiąt strategii marki, strategii marketingowych i pracowała przy ich wdrożeniu; właścicielka agencji Adpresso zajmującej się prowadzeniem kampanii Google Ads i posiadającej status Google Partner; autorka kursu „Skuteczne kampanie Google Ads”;
Ekspert w dziedzinie strategii, marketingu cyfrowego i rynków finansowych – doktor nauk ekonomicznych; wieloletni wykładowca akademicki na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz w Wyższej Szkole Bankowej; autor kilkunastu publikacji, w tym podręczników dla studentów oraz opracowań wydanych przez Narodowy Bank Polski; pracował dla firm notowanych na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych; przygotował kilkadziesiąt strategii oraz kilkaset analiz ekonomicznych przedsiębiorstw; od połowy lat 90. zajmuje się programowaniem, stworzył kilkadziesiąt serwisów internetowych; współtworzył pierwsze polskie start-upy;
Dzięki warsztatom dowiesz się, jakie działania podjąć, zarówno od strony biznesowej, jak i marketingowej. Wspólnie przeanalizujemy Twoje pomysły i podpowiemy, które z nich warto zrealizować.
Udział w warsztatach będzie solidnym zastrzykiem energii, zarówno dla Ciebie, jak i dla Twojego zespołu. Dzięki sprawdzonej metodyce, warsztaty angażują wszystkich członków zespołu, pozwalają spojrzeć na firmę z innej perspektywy i dają impuls do podjęcia działania i wprowadzenia przełomowych zmian w firmie.
Podczas warsztatów przyjrzymy się stronie internetowej Twojej firmy i wskażemy Ci, jakie jej elementy można zoptymalizować. Damy ci również wskazówki dotyczące wizerunku Twojej marki.
Właściciele firm często mają pytania, problemy i wątpliwości natury biznesowej, strategicznej i marketingowej. Podczas warsztatów wspólnie je przeanalizujemy i wskażemy możliwe rozwiązania oraz kierunki, w których warto podążać.
Podczas naszych warsztatów wspólnie wydobędziemy potencjał Twojej firmy, odkryjemy, co ją wyróżnia i w czym tkwi jej unikalność. Wskażemy Ci, na jakich filarach powinieneś budować tzw. pozycjonowanie rynkowe swojej firmy i na jakie aspekty kłaść nacisk w komunikacji.
Z praktyki wiemy, że warsztaty są doskonałą okazją do wymiany doświadczeń pomiędzy członkami zespołu. Zazwyczaj w codziennej pracy każdy skupiony jest na swoim projekcie i realizacji swoich zadań. Nie ma więc okazji do podzielenia się swoimi doświadczeniami z innymi członkami zespołu, szczególnie z innych działów.
Nasze warsztaty prowadzone są według stworzonej przez nas i doskonalonej przez lata metodyki. Bazuje ona na elementach design thinking i analizie strategicznej. Warsztaty prowadzimy zarówno w formie stacjonarnej, jak i on-line. W przypadku warsztatów stacjonarnych, zapraszamy do naszego biura w centrum Poznania. Zostało ono zaprojektowane z myślą o prowadzeniu warsztatów przez projektantkę behawioralną pracującą w słynnym londyńskim biurze projektowym Zahy Hadid. Dzięki temu stanowi doskonałą przestrzeń do pracy i zapewnia odpowiednią atmosferę.
Warsztaty trwają od jednego do kilku dni, w zależności od potrzeb i specyfiki firmy.
W czasie warsztatów strategicznych analizujemy kluczowe dla firmy obszary oraz wypracowujemy rozwiązania.
Na początku warsztatów skupiamy się na Twojej firmie i jej zasobach. Analizujemy Twoje usługi, ich przewagi i poznajemy specyfikę firmy. Analizujemy także Twoją stronę internetową i wizerunek. Następnie omawiamy Twoją konkurencję.
Drugi metapem warsztatów jest analiza Twojego klienta, jego potrzeb, problemów i barier. Omawiamy także Twoje największe problemy związane z klientami. Dogłę bnezrozumienie klienta jest kluczowe dla stworzenia silnej marki.
Na końcu warsztatów wskazujemy, na jakich filarach powinieneś budować unikalność Twojej firmy, czyli tzw. pozycjonowanie rynkowe. Dajemy Ci konkretne wskazówki biznesowo-marketingowe oraz odpowiadamy na Twoje pytania strategiczne.
Pierwsza 60-minutowa konsultacja na nasz koszt.
Potrzebujesz wsparcia w zakresie marketingu Twojej firmy?
Skontaktuj się bezpośrednio z ekspertem
Zapraszam do kontaktu. Z przyjemnością odpowiem na wszelkie Państwa pytania.