Warsztaty strategiczne
Ultimate Brand Challenge

Skorzystaj z 3-dniowych warsztatów Ultimate Brand Challenge, dzięki którym wydobędziesz pełen potencjał swojej swojej marki i zostawisz konkurencję daleko w tyle.

Dzisiaj na rynku wygrywają tylko silne i wyraziste marki, które rozumieją swoich klientów, w jasny sposób komunikują swoją unikalność i dzięki temu osiągają ponadprzeciętne zyski. Jeśli masz poczucie, że wizerunek Twojej marki w oczach klientów i kontrahentów nie odzwierciedla potencjału Twojej firmy i Twojej oferty, nasze warsztaty pomogą Ci to zmienić.

Pomożemy Ci odkryć
prawdziwą unikalność Twojej marki

Ultimate Brand Challenge to stworzony przez nas i sprawdzony proces prowadzenia warsztatów, który pozwala w trzy dni przeanalizować wszystkie kluczowe dla Twojej marki obszary i wypracować konkretne rozwiązania. Razem odnajdziemy prawdziwą unikalność Twojej marki (tzw. pozycjonowanie rynkowe) i wskażemy, jak ją odzwierciedlić na poziomie oferty, komunikacji i działań marketingowych. Nasze warsztaty będą nie tylko początkiem przełomu dla Twojej marki, ale także solidnym zastrzykiem energii dla Ciebie i Twojego zespołu.

Co zyskasz, uczestnicząc w warsztatach?

Narzędzie do pracy nad marką w przyszłości

Praca nad marką to ciągły, niekończący się proces, do którego warto wracać. Dzięki warsztatom poznasz narzędzia, które będziesz mógł wykorzystać w dalszej pracy nad swoją marką, szczególnie wtedy, gdy zmienią się warunki zewnętrzne, pojawi się nowa konkurencja i trzeba będzie wypracować nowe rozwiązania.

Wytyczenie jasnego kierunku działań

Dzięki warsztatom i opracowanemu pozycjonowaniu dowiesz się, co zrobić, aby wzmocnić swoją markę. Silna marka musi być spójna na każdym poziomie, a jej pozycjonowanie rynkowe, czyli unikalność, powinna być odzwierciedlona zarówno w samym produkcie czy usłudze, jak i w procesie sprzedaży, obsłudze klienta, komunikacji, działaniach marketingowych itp.

Nowa energia dla całej firmy

Udział w warsztatach będzie solidnym zastrzykiem energii, zarówno dla Ciebie, jak i dla Twojego zespołu. Dzięki sprawdzonej metodyce, warsztaty angażują wszystkich członków zespołu, pozwalają spojrzeć na firmę z innej perspektywy i dają impuls do podjęcia działania i wprowadzenia przełomowych zmian w firmie.

Wypracowanie klarownego pozycjonowania rynkowego

Podczas naszych warsztatów wspólnie opracujemy pozycjonowanie rynkowe dla Twojej marki – dokładnie określimy, co ją wyróżnia i w czym tkwi jej unikalność.
To właśnie wydobycie prawdziwej tożsamości Twojej marki i wyrażenie jej w komunikacji sprawi, że dla większej liczby klientów staniesz się jedynym wyborem.

Dwóch ekspertów na wyłączność dla Ciebie i Twojego zespołu

Warsztaty zawsze prowadzimy we dwoje. Jesteśmy ekspertami z zakresu strategii marki, a nie jedynie moderatorami. W czasie warsztatów wypracowujemy rozwiązania razem z Tobą. Korzystasz nie tylko z naszej wiedzy i doświadczenia, ale także z naszego eksperckiego, obiektywnego spojrzenia na Twoją markę.

Doświadczony zespół

Firmę Truszkowski Consulting Group tworzą eksperci z wielu dziedzin, 
m.in. stratedzy, graficy, programiści, copywriterzy, specjaliści od kampanii w Internecie, finansiści. Nad każdym projektem osobiście pracują właściciele firmy - Ewa i Jacek Truszkowscy.

Doświadczeni prowadzący kluczem skuteczności warsztatów

dr Jacek Truszkowski

Ekspert w dziedzinie rynków finansowych, marketingu cyfrowego i strategii – doktor nauk ekonomicznych; wieloletni wykładowca akademicki na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz w Wyższej Szkole Bankowej; ukończył studium podyplomowe dotyczące rynków finansowych na Uniwersytecie Yale w Stanach Zjednoczonych; autor kilkunastu publikacji, w tym podręczników dla studentów oraz opracowań wydanych przez Narodowy Bank Polski; pracował dla firm notowanych na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych; przygotował kilkadziesiąt strategii oraz kilkaset analiz ekonomicznych przedsiębiorstw; od połowy lat 90. zajmuje się programowaniem, stworzył kilkadziesiąt serwisów internetowych; współtworzył pierwsze polskie start-upy;

Ewa Truszkowska

Strateg biznesowy i marketingowy z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w Polsce oraz w Stanach Zjednoczonych; przygotowała kilkadziesiąt strategii marki dla firm z różnych branż; od ponad 10 lat prowadzi warsztaty strategiczne oraz doradza właścicielom firm i działom marketingu; pracowała przy największych kampaniach marketingowych w Polsce; ukończyła certyfikowane studium podyplomowe z zakresu strategii biznesowych w Darden School of Business na University of Virginia; jest właścicielką agencji Adpresso zajmującej się prowadzeniem kampanii Google Ads i posiadającej status Google Partner oraz autorką kursu „Skuteczne kampanie Google Ads”;

Warsztaty Ultimate Brand Challenge były dla nas bardzo wartościowe. Pozwoliły nam całościowo spojrzeć na firmę i dostrzec elementy, których nie widzieliśmy wcześniej. Był to dla nas bardzo duży przełom”.

— mec. Tomasz Dulewski
partner w Kancelarii Dulewski Sikora

Dołącz do firm, które nam zaufały

Jak przebiegają warsztaty?

Nasze warsztaty prowadzone są według stworzonej przez nas i doskonalonej przez lata metodyki. Bazuje ona na elementach design thinking i analizie strategicznej. Warsztaty prowadzimy zarówno w formie stacjonarnej, jak i on-line. W przypadku warsztatów stacjonarnych, zapraszamy do naszego biura w centrum Poznania. Zostało ono zaprojektowane z myślą o prowadzeniu warsztatów przez projektantkę behawioralną pracującą w słynnym londyńskim biurze projektowym Zahy Hadid. Dzięki temu stanowi doskonałą przestrzeń do pracy i zapewnia odpowiednią atmosferę.

Warsztaty trwają trzy dni. Każdego dnia spotykamy się na 6 godzin, aby przeanalizować kluczowe dla marki obszary.

1.

Analiza firmy
i konkurencji

dzień pierwszy

Pierwszego dnia warsztatów skupiamy się na Twojej firmie i jej zasobach. Analizujemy Twoją ofertę, jej przewagi i poznajemy charakter marki oraz dotychczasowe działania marketingowe. Druga część dnia poświęcona jest analizie Twojej konkurencji.
2.

Analiza potrzeb klienta

drugi dzień

Dzień drugi w całości poświęcony jest analizie Twojego klienta, jego potrzeb, problemów i barier oraz tzw. customer journey - ścieżce klienta i jego doświadczeniu z marką. Dogłębne zrozumienie klienta jest kluczowe dla stworzenia silnej marki.
3.

Wnioski i rozwiązania

trzeci dzień

Dzień trzeci to początek przełomu dla Twojej marki. Wypracowujemy wspólnie pozycjonowanie rynkowe, które wyznacza jasny kierunek wszelkich kolejnych działań. Wskazujemy również konkretne rozwiązania w zakresie marketingu i komunikacji.

W naszych warsztatach nie chodzi o pozorną kreatywność, ale o dogłębne zrozumienie Twojego klienta, wydobycie prawdziwej unikalności marki i przełożenie jej na konkretne rozwiązania”.

— dr Jacek Truszkowski
założyciel Truszkowski Consulting Group

Skontaktuj się z nami
i dowiedz się więcej o warsztatach

Zapraszam do kontaktu. Z przyjemnością odpowiem na wszelkie Państwa pytania.

dr Jacek Truszkowski
Prezes Truszkowski
Consulting Group

Formularz zgłoszeniowy

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi usługami 🙂
Twoja wiadomość została wysłana ✉️
Oops! Something went wrong while submitting the form.

61 67-00-393

zapytaj@truszkowski.pl

ul. Dąbrowskiego 29 biuro 3

60-840 Poznań

2021