Skorzystaj z 3-dniowych warsztatów Ultimate Brand Challenge, dzięki którym wydobędziesz pełen potencjał swojej swojej marki i zostawisz konkurencję daleko w tyle.
Dzisiaj na rynku wygrywają tylko silne i wyraziste marki, które rozumieją swoich klientów, w jasny sposób komunikują swoją unikalność i dzięki temu osiągają ponadprzeciętne zyski. Jeśli masz poczucie, że wizerunek Twojej marki w oczach klientów i kontrahentów nie odzwierciedla potencjału Twojej firmy i Twojej oferty, nasze warsztaty pomogą Ci to zmienić.
Praca nad marką to ciągły, niekończący się proces, do którego warto wracać. Dzięki warsztatom poznasz narzędzia, które będziesz mógł wykorzystać w dalszej pracy nad swoją marką, szczególnie wtedy, gdy zmienią się warunki zewnętrzne, pojawi się nowa konkurencja i trzeba będzie wypracować nowe rozwiązania.
Dzięki warsztatom i opracowanemu pozycjonowaniu dowiesz się, co zrobić, aby wzmocnić swoją markę. Silna marka musi być spójna na każdym poziomie, a jej pozycjonowanie rynkowe, czyli unikalność, powinna być odzwierciedlona zarówno w samym produkcie czy usłudze, jak i w procesie sprzedaży, obsłudze klienta, komunikacji, działaniach marketingowych itp.
Udział w warsztatach będzie solidnym zastrzykiem energii, zarówno dla Ciebie, jak i dla Twojego zespołu. Dzięki sprawdzonej metodyce, warsztaty angażują wszystkich członków zespołu, pozwalają spojrzeć na firmę z innej perspektywy i dają impuls do podjęcia działania i wprowadzenia przełomowych zmian w firmie.
Podczas naszych warsztatów wspólnie opracujemy pozycjonowanie rynkowe dla Twojej marki – dokładnie określimy, co ją wyróżnia i w czym tkwi jej unikalność.
To właśnie wydobycie prawdziwej tożsamości Twojej marki i wyrażenie jej w komunikacji sprawi, że dla większej liczby klientów staniesz się jedynym wyborem.
Warsztaty zawsze prowadzimy we dwoje. Jesteśmy ekspertami z zakresu strategii marki, a nie jedynie moderatorami. W czasie warsztatów wypracowujemy rozwiązania razem z Tobą. Korzystasz nie tylko z naszej wiedzy i doświadczenia, ale także z naszego eksperckiego, obiektywnego spojrzenia na Twoją markę.
Ekspert w dziedzinie rynków finansowych, marketingu cyfrowego i strategii – doktor nauk ekonomicznych; wieloletni wykładowca akademicki na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz w Wyższej Szkole Bankowej; ukończył studium podyplomowe dotyczące rynków finansowych na Uniwersytecie Yale w Stanach Zjednoczonych; autor kilkunastu publikacji, w tym podręczników dla studentów oraz opracowań wydanych przez Narodowy Bank Polski; pracował dla firm notowanych na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych; przygotował kilkadziesiąt strategii oraz kilkaset analiz ekonomicznych przedsiębiorstw; od połowy lat 90. zajmuje się programowaniem, stworzył kilkadziesiąt serwisów internetowych; współtworzył pierwsze polskie start-upy;
Strateg biznesowy i marketingowy z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w Polsce oraz w Stanach Zjednoczonych; przygotowała kilkadziesiąt strategii marki dla firm z różnych branż; od ponad 10 lat prowadzi warsztaty strategiczne oraz doradza właścicielom firm i działom marketingu; pracowała przy największych kampaniach marketingowych w Polsce; ukończyła certyfikowane studium podyplomowe z zakresu strategii biznesowych w Darden School of Business na University of Virginia; jest właścicielką agencji Adpresso zajmującej się prowadzeniem kampanii Google Ads i posiadającej status Google Partner oraz autorką kursu „Skuteczne kampanie Google Ads”;
„Warsztaty Ultimate Brand Challenge były dla nas bardzo wartościowe. Pozwoliły nam całościowo spojrzeć na firmę i dostrzec elementy, których nie widzieliśmy wcześniej. Był to dla nas bardzo duży przełom”.
Nasze warsztaty prowadzone są według stworzonej przez nas i doskonalonej przez lata metodyki. Bazuje ona na elementach design thinking i analizie strategicznej. Warsztaty prowadzimy zarówno w formie stacjonarnej, jak i on-line. W przypadku warsztatów stacjonarnych, zapraszamy do naszego biura w centrum Poznania. Zostało ono zaprojektowane z myślą o prowadzeniu warsztatów przez projektantkę behawioralną pracującą w słynnym londyńskim biurze projektowym Zahy Hadid. Dzięki temu stanowi doskonałą przestrzeń do pracy i zapewnia odpowiednią atmosferę.
Warsztaty trwają trzy dni. Każdego dnia spotykamy się na 6 godzin, aby przeanalizować kluczowe dla marki obszary.
„W naszych warsztatach nie chodzi o pozorną kreatywność, ale o dogłębne zrozumienie Twojego klienta, wydobycie prawdziwej unikalności marki i przełożenie jej na konkretne rozwiązania”.
61 67-00-393
zapytaj@truszkowski.pl
Zapraszam do kontaktu. Z przyjemnością odpowiem na wszelkie Państwa pytania.