Pierwsza 60-minutowa konsultacja na nasz koszt.
Aby Twoja strona skutecznie przyciągała klientów, musi odpowiadać na ich potrzeby i odzwierciedlać unikalność Twojej firmy i Twojej oferty. Strona internetowa musi przekonać klienta, dlaczego ma wybrać Ciebie a nie Twoją konkurencję. Dlatego stworzenie dobrej strony nie może zaczynać się i kończyć na wyborze odpowiedniego szablonu i kolorystyki. Wiedząc o tym, opracowaliśmy proces tworzenia stron internetowych według najlepszych światowych standardów. Dzięki niemu najpierw poznajemy Twoją firmę, ofertę, Twoich klientów, a później tworzymy architekturę informacji strony oraz makiety, na których znajdują się wszystkie teksty. Dopiero na podstawie makiet tworzony jest projekt graficzny strony.
Pierwszym, bardzo ważnym etapem tworzenia nowej strony dla Twojej firmy są warsztaty – czyli 1- lub 2-dniowe spotkanie, w którym udział bierzesz Ty jako właściciel firmy oraz Twoi kluczowi pracownicy (osoby zajmujące się obsługą klienta, sprzedażą, marketingiem itd.). Warsztaty prowadzimy według doskonalonej przez lata metodyki. Ich celem jest dokładne zrozumienie zarówno Twojej firmy, Twojej oferty, jej unikalności, jak i poznanie Twojej konkurencji oraz klientów. Dogłębne zrozumienie Twoich klientów, ich problemów, potrzeb, barier itd. jest kluczowe dla opracowania skutecznej komunikacji na stronie internetowej.
Drugi etap to przeanalizowanie i uporządkowanie informacji zebranych podczas warsztatów. Aby dobrze zrozumieć unikalność Twojej marki, zapoznajemy się ze specyfiką branży, szczegółowo analizujemy Twoją konkurencję i prowadzoną przez nią komunikację marketingową oraz przewagi Twojej firmy i Twojej oferty. Dzięki analizie wiemy, jakie informacje i jakie komunikaty powinny zostać uwypuklone na nowej stronie i w jaki sposób je pokazać.
Trzecim etapem całego procesu tworzenia strony jest opracowanie jej makiet. Makiety strony można porównać z projektem architektonicznym domu – zanim firma budowlana zacznie kłaść jego fundamenty, konieczne jest wykonanie projektu. Podobnie, zanim firma informatyczna zacznie programować stronę, musi powstać jej dokładna makieta. Opracowując makiety Twojej strony, najpierw tworzymy tzw. architekturę informacji, czyli ustalamy, jak ma wyglądać menu i jakie podstrony powinny znaleźć się w serwisie. Następnie szczegółowo planujemy układ treści na każdej podstronie oraz piszemy wszystkie teksty. Każda podstrona ma więc swoją oddzielną makietę. Makiety przygotowujemy w programie MS Word, aby można je było swobodnie edytować.
Kiedy makiety strony są już gotowe, przechodzimy do czwartego etapu – czyli wdrożenia strony. Najpierw tworzony jest jej projekt graficzny, a następnie po jego akceptacji, do pracy nad stroną przystępuje programista. Dzięki temu, że najpierw zostały opracowane makiety strony, jej wdrożenie przebiega szybko i sprawnie – zarówno grafik, jak i informatyk dokładnie wiedzą, jakie elementy powinny się znaleźć na stronie i gdzie je umieścić.
Strateg biznesowy i marketingowy z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w Polsce oraz w Stanach Zjednoczonych – pracowała przy największych kampaniach marketingowych w Polsce; ukończyła certyfikowane studium podyplomowe z zakresu strategii biznesowych w Darden School of Business na University of Virginia; członek American Marketing Association; przygotowała kilkadziesiąt strategii marki, strategii marketingowych i pracowała przy ich wdrożeniu; właścicielka agencji Adpresso zajmującej się prowadzeniem kampanii Google Ads i posiadającej status Google Partner; autorka kursu „Skuteczne kampanie Google Ads”;
Ekspert w dziedzinie strategii, marketingu cyfrowego i rynków finansowych – doktor nauk ekonomicznych; wieloletni wykładowca akademicki na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz w Wyższej Szkole Bankowej; autor kilkunastu publikacji, w tym podręczników dla studentów oraz opracowań wydanych przez Narodowy Bank Polski; pracował dla firm notowanych na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych; przygotował kilkadziesiąt strategii oraz kilkaset analiz ekonomicznych przedsiębiorstw; od połowy lat 90. zajmuje się programowaniem, stworzył kilkadziesiąt serwisów internetowych; współtworzył pierwsze polskie start-upy;
Stworzymy stronę, która będzie odpowiadała na potrzeby Twoich klientów Dzięki temu będą oni wybierać Ciebie, a nie Twoją konkurencję.
Na stronie wydobędziemy unikalność Twojej firmy, dzięki czemu wyróżnisz się na tle konkurencji. Podkreślimy Twoje przewagi i korzyści, które z nich wynikają dla klienta.
Opracowaną na potrzeby strony internetowej komunikację będziesz mógł wykorzystać także w innych kanałach i materiałach marketingowych.
W przypadku wielu firm strona internetowa buduje wizerunek całej marki. Dlatego profesjonalnie wykonana strona przełoży się na pozytywne postrzeganie marki przez klientów.
Twoje zaangażowanie w tworzenie strony ograniczy się do udziału w warsztatach Nie będziesz musiał tworzyć tekstów na stronę, wszystkim zajmujemy się my.
Dzięki sprawdzonemu procesowi tworzenia stroni nternetowych, Twoja nowa strona powstanie w określonym czasie, bez zbędnych komplikacji, poprawek i przestojów.
Si sine causa, mox videro; interea hoc epicurus in malis dolor, non numquam. Laudem et molestiae consequatur, vel illum, qui haec subtilius velint tradere et quas.
Podczas konsultacji wspólnie z Tobą przeanalizujemy Twoją stronę internetową.
Potrzebujesz wsparcia w zakresie marketingu Twojej firmy?
Skontaktuj się bezpośrednio z ekspertem
Zapraszam do kontaktu. Z przyjemnością odpowiem na wszelkie Państwa pytania.