Tworzenie stron internetowych dla firm usługowych B2B

Stworzymy dla Ciebie skuteczną stronę internetową, która odzwierciedli pełen potencjał i unikalność Twojej firmy.
Masz bardzo dobrą ofertę, ale wydaje Ci się, że strona nie oddaje w pełni poziomu Twoich usług? Widzisz, że strona internetowa Twojej firmy wizualnie coraz bardziej odstaje od konkurencji? Od dawna chcesz zaktualizować treści na swojej stronie, ale ze względów technicznych jest to niemożliwe?
Stworzymy dla Ciebie stronę internetową, która odzwierciedli unikalność Twojej firmy, stanie się Twoim wirtualnym sprzedawcą i sprawi, że klienci będą wybierali Ciebie, a nie Twoją konkurencję. Stworzymy dla Ciebie stronę, z której w końcu będziesz dumny i nad którą będziesz mieć całkowitą kontrolę.
BEZPŁATNA KONSULTACJA

Chcesz poprawić skuteczność swojej strony internetowej?

Pierwsza 60-minutowa konsultacja na nasz koszt.

ZAREZERWUJ TERMIN

Dlaczego strona, którą dla Ciebie stworzymy, będzie przyciągać klientów?

Aby Twoja strona skutecznie przyciągała klientów, musi odpowiadać na ich potrzeby i odzwierciedlać unikalność Twojej firmy i Twojej oferty. Strona internetowa musi przekonać klienta, dlaczego ma wybrać Ciebie a nie Twoją konkurencję. Dlatego stworzenie dobrej strony nie może zaczynać się i kończyć na wyborze odpowiedniego szablonu i kolorystyki. Wiedząc o tym, opracowaliśmy proces tworzenia stron internetowych według najlepszych światowych standardów. Dzięki niemu najpierw poznajemy Twoją firmę, ofertę, Twoich klientów, a później tworzymy architekturę informacji strony oraz makiety, na których znajdują się wszystkie teksty. Dopiero na podstawie makiet tworzony jest projekt graficzny strony.

1.

Warsztaty z klientem

Pierwszym, bardzo ważnym etapem tworzenia nowej strony dla Twojej firmy są warsztaty – czyli 1- lub 2-dniowe spotkanie, w którym udział bierzesz Ty jako właściciel firmy oraz Twoi kluczowi pracownicy (osoby zajmujące się obsługą klienta, sprzedażą, marketingiem itd.). Warsztaty prowadzimy według doskonalonej przez lata metodyki. Ich celem jest dokładne zrozumienie zarówno Twojej firmy, Twojej oferty, jej unikalności, jak i poznanie Twojej konkurencji oraz klientów. Dogłębne zrozumienie Twoich klientów, ich problemów, potrzeb, barier itd. jest kluczowe dla opracowania skutecznej komunikacji na stronie internetowej.

2.

Analiza strategiczno-marketingowa

Drugi etap to przeanalizowanie i uporządkowanie informacji zebranych podczas warsztatów. Aby dobrze zrozumieć unikalność Twojej marki, zapoznajemy się ze specyfiką branży, szczegółowo analizujemy Twoją konkurencję i prowadzoną przez nią komunikację marketingową oraz przewagi Twojej firmy i Twojej oferty. Dzięki analizie wiemy, jakie informacje i jakie komunikaty powinny zostać uwypuklone na nowej stronie i w jaki sposób je pokazać.

3.

Opracowanie makiet strony internetowej

Trzecim etapem całego procesu tworzenia strony jest opracowanie jej makiet. Makiety strony można porównać z projektem architektonicznym domu – zanim firma budowlana zacznie kłaść jego fundamenty, konieczne jest wykonanie projektu. Podobnie, zanim firma informatyczna zacznie programować stronę, musi powstać jej dokładna makieta. Opracowując makiety Twojej strony, najpierw tworzymy tzw. architekturę informacji, czyli ustalamy, jak ma wyglądać menu i jakie podstrony powinny znaleźć się w serwisie. Następnie szczegółowo planujemy układ treści na każdej podstronie oraz piszemy wszystkie teksty. Każda podstrona ma więc swoją oddzielną makietę. Makiety przygotowujemy w programie MS Word, aby można je było swobodnie edytować.

4.

Wdrożenie strony internetowej

Kiedy makiety strony są już gotowe, przechodzimy do czwartego etapu – czyli wdrożenia strony. Najpierw tworzony jest jej projekt graficzny, a następnie po jego akceptacji, do pracy nad stroną przystępuje programista. Dzięki temu, że najpierw zostały opracowane makiety strony, jej wdrożenie przebiega szybko i sprawnie – zarówno grafik, jak i informatyk dokładnie wiedzą, jakie elementy powinny się znaleźć na stronie i gdzie je umieścić.

Z kim będziesz pracować?

Ewa Truszkowska

Strateg biznesowy i marketingowy z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w Polsce oraz w Stanach Zjednoczonych – pracowała przy największych kampaniach marketingowych w Polsce; ukończyła certyfikowane studium podyplomowe z zakresu strategii biznesowych w Darden School of Business na University of Virginia; członek American Marketing Association; przygotowała kilkadziesiąt strategii marki, strategii marketingowych i pracowała przy ich wdrożeniu; właścicielka agencji Adpresso zajmującej się prowadzeniem kampanii Google Ads i posiadającej status Google Partner; autorka kursu „Skuteczne kampanie Google Ads”;

dr Jacek Truszkowski

Ekspert w dziedzinie strategii, marketingu cyfrowego i rynków finansowych – doktor nauk ekonomicznych; wieloletni wykładowca akademicki na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz w Wyższej Szkole Bankowej; autor kilkunastu publikacji, w tym podręczników dla studentów oraz opracowań wydanych przez Narodowy Bank Polski; pracował dla firm notowanych na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych; przygotował kilkadziesiąt strategii oraz kilkaset analiz ekonomicznych przedsiębiorstw; od połowy lat 90. zajmuje się programowaniem, stworzył kilkadziesiąt serwisów internetowych; współtworzył pierwsze polskie start-upy;

Co zyskasz, zlecając nam stworzenie Twojej strony?

Większa liczba dopasowanych klientów

Stworzymy stronę, która będzie odpowiadała na potrzeby Twoich klientów Dzięki temu będą oni wybierać Ciebie, a nie Twoją konkurencję.

Unikalna na tle konkurencji strona

Na stronie wydobędziemy unikalność Twojej firmy, dzięki czemu wyróżnisz się na tle konkurencji. Podkreślimy Twoje przewagi i korzyści, które z nich wynikają dla klienta.

Komunikaty do wykorzystania w innych kanałach

Opracowaną na potrzeby strony internetowej komunikację będziesz mógł wykorzystać także w innych kanałach i materiałach marketingowych.

Profesjonalny wizerunek Twojej firmy

W przypadku wielu firm  strona internetowa buduje wizerunek całej marki. Dlatego profesjonalnie  wykonana strona przełoży się na pozytywne postrzeganie marki przez klientów.

Twoje zaangażowanie ograniczone do minimum

Twoje zaangażowanie w tworzenie strony ograniczy się do udziału w warsztatach Nie będziesz musiał tworzyć tekstów na stronę, wszystkim zajmujemy się my.

Sprawdzony proces tworzenia stron

Dzięki sprawdzonemu procesowi tworzenia stroni nternetowych, Twoja nowa strona powstanie w określonym czasie, bez zbędnych komplikacji, poprawek i przestojów.

Nasze wybrane realizacje

Si sine causa, mox videro; interea hoc epicurus in malis dolor, non numquam. Laudem et molestiae consequatur, vel illum, qui haec subtilius velint tradere et quas.

Nasz zespół

Firmę Truszkowski Consulting Group tworzą eksperci z wielu dziedzin,
m.in. stratedzy, graficy, programiści, copywriterzy, specjaliści od kampanii w Internecie, finansiści. Nad każdym projektem osobiście pracują założyciele firmy.

Nasi wybrani klienci

60-minutowa konsultacja na nasz koszt

Pamiętaj, że możesz skorzystać także z 60-minutowej bezpłatnej konsultacji

Podczas konsultacji wspólnie z Tobą przeanalizujemy Twoją stronę internetową.

ZAREZERWUJ TERMIN

Najczęściej zadawane pytania

Jak dokładnie wyglądają makiety strony?

Makiety strony tworzymy w powszechnie używanym programie Microsoft Wordzie (część pakietu Office). Każda podstrona to osobny dokument tekstowy, w którym znajdują się wszystkie elementy danej strony, a więc: menu, wszystkie sekcje wraz z nagłówkami i tekstami, miejsca, w których powinny znaleźć się grafiki lub zdjęcia. Dzięki makietom strony grafik przygotowujący jej projekt graficzny dokładnie wie, co i gdzie ma umieścić, jaką długość mają poszczególne sekcje itp. Dzięki temu projekt od razu jest dopracowany i powstaje o wiele szybciej.

Moja firma ma od niedawna nową stronę. Zależy mi tylko na jej ulepszeniu – czy tym także się zajmujecie?

Tak, w przypadku, kiedy strona wymaga jedynie ulepszenia, przeprowadzamy tzw. audyt marketingowy strony. Wskazujemy w nim elementy, które wymagają zmiany oraz konkretne wskazówki pozwalające zoptymalizować stronę.

Skąd będziecie wiedzieć, co napisać na stronie mojej firmy?

Zanim przystąpimy do pracy nad stroną, przeprowadzamy z klientem warsztaty. W trakcie warsztatów pozyskujemy najważniejsze informacje o firmie, jej ofercie, klientach itd. Na tej podstawie przeprowadzamy analizę strategiczno-marketingową i opracowujemy filary komunikacji, a następnie architekturę informacji i całą strukturę strony. Dopiero potem przystępujemy do pisania tekstów. W przypadku skomplikowanych usług, których opis wymaga specjalistycznej, branżowej wiedzy, korzystamy z literatury profesjonalnej, opracowań naukowych i (jeśli zachodzi taka potrzeba) kontaktujemy się z klientem, aby doprecyzować pewne informacje.

Czy będę musiał napisać wszystkie teksty na stronę?

Nie, wszystkie teksty na stronę piszemy sami w oparciu o informacje pozyskane na warsztatach oraz wynikające z analizy strategiczno-marketingowej. Ty nie będziesz w ten proces w ogóle zaangażowany. Oczywiście, po otrzymaniu makiet ze wszystkimi teksami, będziesz mógł je spokojnie przeczytać i wprowadzić do nich swoje zmiany.

Czy otrzymam jakiś dokument podsumowujący warsztaty?

Po warsztatach otrzymasz podsumowanie wniosków wypracowanych podczas warsztatów.

Czy tworzycie także mobilną wersję strony?

Tak, każda strona, którą tworzymy, jest również przystosowana do wyświetlania na urządzeniach mobilnych.

Czy można poprawić wygląd firmowej strony bez zmiany logo?

Projekt graficzny strony internetowej powinien zawsze wynikać z projektu logo. Jeśli logo Twojej firmy zostało profesjonalnie zaprojektowane, wzmacnia wizerunek marki i pozycjonowanie rynkowe, wtedy nową stronę można zaprojektować w oparciu o dotychczasowe logo. Jeśli jednak logo nie prezentuje się dobrze i obniża wizerunek firmy, wtedy stworzenie skutecznej strony wymaga również zmiany logo.
BEZPŁATNY KURS MAILOWY
Zapisz się na bezpłatny 5-dniowy kurs mailowy
„Skuteczny marketing dla firm usługowych B2B”
Codziennie, przez 5 dni będziesz otrzymywać na podany adres e-mail jedną lekcję z solidną dawką wiedzy marketingowej.
Zapisz się
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Skontaktuj się z nami

Potrzebujesz wsparcia w zakresie marketingu Twojej firmy?
Skontaktuj się bezpośrednio z ekspertem

Zadzwoń

61 67⁃00⁃393

Wyślij e-mail

zapytaj@truszkowski.pl

Zapraszam do kontaktu. Z przyjemnością odpowiem na wszelkie Państwa pytania.

dr Jacek Truszkowski
Prezes Truszkowski
Consulting Group

Wyślij wiadmość

Aby wysłać formularz, uzupełnij pola oznaczone na czerwono.
Twoja wiadomość została wysłana!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Wyślij

61 67-00-393

zapytaj@truszkowski.pl

ul. Dąbrowskiego 29 biuro 3

60-840 Poznań

2022