Tworząc strategię dla firmy, należy przede wszystkim zrozumieć jej klienta i jego potrzeby, zarówno te uświadomione, jak i nieuświadomione, i w sposób unikalny na nie odpowiedzieć. Unikalność firmy – tzw. pozycjonowanie rynkowe – musi przekładać się na to, co firma oferuje i w jaki sposób realizuje swoje usługi, jaki ma wizerunek oraz jaką prowadzi komunikację, zarówno na stronie internetowej, jak i we wszystkich swoich materiałach marketingowych.
Dlatego opracowując strategię, dogłębnie analizujemy firmę, jej ofertę, zasoby i specyfikę, otoczenie rynkowe i konkurencję oraz potrzeby klienta i na tej podstawie wydobywamy unikalność firmy i wskazujemy, jak przełożyć ją na komunikację, wizerunek i wszelkie działania marketingowe.
Pierwsza 60-minutowa konsultacja na nasz koszt.
Analizujemy specyfikę firmy, jej ofertę, jej cele, wyzwania; analizujemy przedstawione przez firmę pomysły oraz plany biznesowe i marketingowe.
Analizujemy dotychczasowe działania marketingowe firmy (identyfikację wizualną, stronę internetową, kampanie reklamowe itp.).
Analizujemy zasoby i możliwości firmy stanowiące podstawę do opracowania jej unikalności, która odpowiadałaby na potrzeby docelowych klientów.
Analizujemy klientów docelowych, ich problemy, bariery, potrzeby i często nieuświadomione schematy zachowań.
Analizujemy ścieżkę klienta i jego doświadczenie we wszystkich punktach styku z firmą, zarówno przed, jak i w trakcie usługi.
Analizujemy branżę, jej potencjał, możliwe zagrożenia i ograniczenia oraz analizujemy firmy konkurencyjne.
Opracowujemy pozycjonowanie rynkowe bazujące na przeprowadzonej analizie – czyli wskazujemy, w czym tkwi unikalność firmy i jak ją odzwierciedlić na każdym poziomie – usługi, wizerunku i komunikacji.
Tworzymy podstawowe komunikaty marketingowe, które powinny być stosowane na stronie internetowej i we wszystkich materiałach marketingowych, i które uwypuklałyby unikalność marki w sposób istotny dla klienta.
Wskazujemy, jakie działania biznesowe podjąć, aby rozwijać firmę zgodnie z opracowanym pozycjonowaniem rynkowym i osiągnąć wyznaczone cele biznesowe.
Decydując się na współpracę z nami, masz pewność, że będziesz pracować bezpośrednio z ekspertami – właścicielami firmy Truszkowski Consulting Group.
Strateg biznesowy i marketingowy z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w Polsce oraz w Stanach Zjednoczonych – pracowała przy największych kampaniach marketingowych w Polsce; ukończyła certyfikowane studium podyplomowe z zakresu strategii biznesowych w Darden School of Business na University of Virginia; członek American Marketing Association; przygotowała kilkadziesiąt strategii marki, strategii marketingowych i pracowała przy ich wdrożeniu; właścicielka agencji Adpresso zajmującej się prowadzeniem kampanii Google Ads i posiadającej status Google Partner; autorka kursu „Skuteczne kampanie Google Ads”;
Ekspert w dziedzinie strategii, marketingu cyfrowego i rynków finansowych – doktor nauk ekonomicznych; wieloletni wykładowca akademicki na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz w Wyższej Szkole Bankowej; autor kilkunastu publikacji, w tym podręczników dla studentów oraz opracowań wydanych przez Narodowy Bank Polski; pracował dla firm notowanych na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych; przygotował kilkadziesiąt strategii oraz kilkaset analiz ekonomicznych przedsiębiorstw; od połowy lat 90. zajmuje się programowaniem, stworzył kilkadziesiąt serwisów internetowych; współtworzył pierwsze polskie start-upy;
Nasza strategia wydobędzie prawdziwy potencjał i unikalną wartość Twojej firmy. Pozwoli Ci wyróżnić się na tle konkurencji i podkreśli tożsamość Twojej firmy w sposób istotny dla klientów.
Strategię od razu będziesz mógł wprowadzić w życie –wskazane przez nas rozwiązania będą skrojone na miarę Twojej firmy i dostosowane do jej możliwości i zasobów.
Nasza strategia daje Twojej firmie realną szansę na sukces, ponieważ poparta jest naszą specjalistyczną wiedzą oraz dogłębną analizą Twojej firmy, Twoich klientów, konkurencji oraz uwarunkowań zewnętrznych.
Dzięki sprawdzonej metodyce, doskonalonej przez lata, wiemy, że proces tworzenia strategii dla Twojej firmy będzie trwał – w zależności od specyfiki Twojej firmy – od 3 do 6 tygodni.
Twoje zaangażowanie w tworzenie strategii ograniczy się do udziału w całodniowych warsztatach strategicznych. Całą resztą, aż do momentu prezentacji gotowej strategii, zajmujemy się my.
Gotowa strategia dla Twojej firmy zostanie spisana w formie kilkudziesięciostronicowego opracowania, do którego Ty i Twój zespół zawsze będziecie mogli wrócić.
Tworzenie strategii dla firmy rozpoczynamy od warsztatów strategicznych przeprowadzanych w oparciu o autorską metodykę wykorzystującą elementy design thinking. Celem warsztatów jest poznanie specyfiki firmy, jej oferty, przewag, branży, konkurencji oraz klientów docelowych, ich potrzeb, problemów itp. Omawiamy również wyzwania i cele firmy, odpowiadamy na pytania strategiczne.
W zależności od typu biznesu, praca nad strategią firmy obejmuje m.in. przygotowanie merytoryczne dotyczące danej branży (w tym zakup i lekturę specjalistycznych książek, opracowań naukowych, raportów itp.), analizę konkurencji i analizę informacji uzyskanych podczas warsztatów. Na podstawie analizy opracowujemy strategię, którą spisujemy w formie kilkudziesięciostronicowego opracowania.
Pracę nad strategią kończymy spotkaniem z klientem, podczas którego szczegółowo omawiamy wnioski z analizy i opracowane rozwiązania. Spotkanie stanowi zawsze integralną część usługi, ponieważ niezwykle ważne jest, aby klient zrozumiał wszystkie niuanse. Każdy element strategii jest przemyślany, wynika z analizy oraz naszej eksperckiej wiedzy, dlatego potrafimy uzasadnić każde zaproponowane rozwiązanie oraz odpowiedzieć na wszystkie pytania klienta.
Dzięki eksperckiej wiedzy i doświadczeniu z dziedziny strategii, marketingu, brandingu, designu, tworzenia stron internetowych, przeanalizujemy Twoją firmę holistycznie i stworzymy dla niej zwycięską strategię. Nad każdą strategią pracujemy osobiście.
Możemy Ci pomóc we wdrożeniu strategii - dla naszych klientów tworzymy identyfikację wizualną (logo spójne ze strategią), strony internetowe, materiały marketingowe, filmy reklamowe.
Decydując się na współpracę z nami, masz gwarancję, że zarówno podczas pracy nad strategią dla Twojej firmy, jak i nad jej wdrożeniem, wszyscy członkowie naszego zespołu będą przykładać ogromną wagę do detali. W wielu przypadkach to właśnie one dzielą sukces odporażki.
Potrzebujesz wsparcia w zakresie marketingu Twojej firmy?
Skontaktuj się bezpośrednio z ekspertem
Zapraszam do kontaktu. Z przyjemnością odpowiem na wszelkie Państwa pytania.