Właśnie w taki sposób działamy. Truszkowski Consulting Group to przede wszystkim my – Ewa i Jacek Truszkowscy, eksperci z zakresu strategii i marketingu firm usługowych B2B. Nasz zespół tworzą także specjaliści z innych dziedzin, jednak wybierając współpracę z naszą firmą, wybierasz nas. Jak mówi amerykańskie powiedzenie: zatrudniasz nas, dostajesz nas („you hire us, you get us”).
Strateg biznesowy i marketingowy z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w Polsce oraz w Stanach Zjednoczonych – pracowała przy największych kampaniach marketingowych w Polsce; ukończyła certyfikowane studium podyplomowe z zakresu strategii biznesowych w Darden School of Business na University of Virginia; członek American Marketing Association; przygotowała kilkadziesiąt strategii marki, strategii marketingowych i pracowała przy ich wdrożeniu; właścicielka agencji Adpresso zajmującej się prowadzeniem kampanii Google Ads i posiadającej status Google Partner; autorka kursu „Skuteczne kampanie Google Ads”;
Ekspert w dziedzinie strategii, marketingu cyfrowego i rynków finansowych – doktor nauk ekonomicznych; wieloletni wykładowca akademicki na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz w Wyższej Szkole Bankowej; autor kilkunastu publikacji, w tym podręczników dla studentów oraz opracowań wydanych przez Narodowy Bank Polski; pracował dla firm notowanych na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych; przygotował kilkadziesiąt strategii oraz kilkaset analiz ekonomicznych przedsiębiorstw; od połowy lat 90. zajmuje się programowaniem, stworzył kilkadziesiąt serwisów internetowych; współtworzył pierwsze polskie start-upy;
Naszą firmę założyliśmy z dwóch powodów. Pierwszym z nich była (i nadal jest) chęć wykorzystania naszej wiedzy i doświadczenia zdobywanego w Polsce i w Stanach Zjednoczonych, aby pomóc przedsiębiorcom rozwijać ich firmy. Drugim powodem jest to, że strategie, marketing i nowe technologie są tym, czym naprawdę od lat się pasjonujemy. Poza tym ogromną satysfakcję sprawia nam obserwowanie, jak nasze działania zmieniają na lepsze firmy i, często w konsekwencji, także życie naszych klientów.
Przez pierwsze 10 lat naszej działalności pomagaliśmy naszym klientom skutecznie konkurować, tworząc dla nich strategie biznesowe, strategie marki, strategie marketingowe i wdrażając je. Łącząc nasze ogromne doświadczenie programistyczne i marketingowe, tworzyliśmy także serwisy internetowe, systemy informatyczne, aplikacje, sklepy internetowe. Założyliśmy również jedną z czołowych agencji marketingu internetowego w Polsce, specjalizującą się w prowadzeniu kampanii Google Ads – Adpresso.
Pracowaliśmy zarówno z dużymi, rozpoznawalnymi firmami i instytucjami, takimi jak np. Apart, bank SGB czy Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, jak i z mniejszymi firmami.
Po 10 latach podjęliśmy decyzję, aby skoncentrować się w naszej działalności tylko na pomocy klientom z branży usługowej B2B. Sektor usług B2B jest na tyle specyficzny i wymagający, że potrzeba wiedzy z wielu dziedzin i pełnego zaangażowania, aby dobrze poznać daną firmę i rozwiązać jej problemy. Zauważyliśmy, że klientom z tej branży jest wyjątkowo trudno znaleźć ekspertów, którzy będą w stanie im pomóc. Z tego powodu postanowiliśmy skupić się właśnie na tej grupie.
Od kliku lat pracujemy z właścicielami firm usługowych z sektora B2B, pomagając im pozyskiwać więcej lepszych klientów, osiągnąć stabilność biznesu i zwiększyć jego zyskowność. Wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie, aby kompleksowo wspierać naszych klientów w zakresie marketingu i strategii – od koncepcji po jej wdrożenie.
Naszą misją jest pomaganie firmom usługowym B2B w tym, aby stały się wysoce zyskowne i mogły lepiej konkurować na rynku dzięki przemyślanej strategii i jej skutecznemu wdrożeniu.
Patrzymy na biznes przez pryzmat klientów, a nie stojących za nimi zleceń. Ważne jest dla nas budowanie długoterminowych relacji i świadczenie usług zgodnie z zasadą, w której obie strony odnoszą korzyść (win-win strategy). Ponadto zawsze pracujemy z klientem, a nie dla klienta.
Jedynie będąc niedużą firmą, jesteśmy w stanie zagwarantować indywidualne podejście do problemów każdego klienta i w pełni się zaangażować. W większej strukturze nie byłoby to możliwe – duże firmy często proponują klientom nieidealne rozwiązania, a my takich nie uznajemy.
Klient oczekuje indywidualnego podejścia i usług idealnie dopasowanych do jego potrzeb. Niestety powszechnie wykorzystywane szablony i schematy (również myślenia) sprawiają, że zróżnicowane problemy klientów traktowane są niemal identycznie. My nie działamy szablonowo – zawsze angażujemy się, poznajemy firmę i dostosowujemy rozwiązania do jej potrzeb.
Pracując z klientami od kilkunastu lat obserwujemy, że o sukcesie decydują detale. To one odróżniają firmy wysoce zyskowne od tych osiągających przeciętne dochody. Dlatego zawsze przykładamy wagę do najdrobniejszych detali, nigdy nie satysfakcjonuje nas coś, co nie jest optymalne. Dla każdego klienta pracujemy tak, jakbyśmy pracowali dla siebie.
Przychodząc do nas, nie musisz wiedzieć, czego tak naprawdę potrzebujesz. Wystarczy, że powiesz nam, z czym masz problem i co chciałbyś osiągnąć, a my dokładnie zdiagnozujemy, z czego dany problem wynika i w jaki sposób należy go rozwiązać. Przychodząc do nas, masz na wyłączność ekspertów, którzy Ci pomogą, a nie tylko wykonawcę, który wykona zlecenie.
Pierwsza 60-minutowa konsultacja na nasz koszt.
Potrzebujesz wsparcia w zakresie marketingu Twojej firmy?
Skontaktuj się bezpośrednio z ekspertem
Zapraszam do kontaktu. Z przyjemnością odpowiem na wszelkie Państwa pytania.