Stworzymy dla Ciebie zwycięską strategię marki, dzięki której staniesz się unikalny na tle swojej konkurencji.
Wiesz, że masz bardzo dobrą ofertę, ale klienci nie doceniają w pełni Twoich usług lub produktów? Chcesz się wyróżnić na tle innych, aby klienci częściej wybierali Ciebie, a nie konkurencję? Nasza strategia sprawi, że Twoja marka stanie się dla Twoich klientów jedynym wyborem,a konkurencja przestanie być dla Ciebie problemem.
Strategia marki to znacznie więcej niż sam jej wizerunek i identyfikacja wizualna. Myśląc o marce, należy przede wszystkim zrozumieć klienta i jego potrzeby, zarówno te uświadomione, jak i nieuświadomione, i w sposób unikalny na nie odpowiedzieć. Ta unikalność marki – tzw. pozycjonowanie rynkowe – musi mieć odzwierciedlenie we wszystkich jej aspektach: od oferty i sposobu jej prezentacji, przez identyfikację wizualną i szeroko rozumiany wizerunek, po komunikację i wszelkie działania marketingowe. Dopiero spójność tych wszystkich elementów pozwala stworzyć silną markę. Dlatego opracowując strategię marki, dogłębnie analizujemy ofertę firmy, jej zasoby i specyfikę, otoczenie rynkowe i konkurencję oraz potrzeby klienta i na tej podstawie wydobywamy unikalność marki i wskazujemy, jak przełożyć ją na sposób prezentacji oferty, identyfikację wizualną marki, jej komunikację i wszelkie działania marketingowe.
„Kwintesencją strategii jest dokonywanie wyborów, poświęcanie jednego w imie drugiego; świadomy wybór, w jaki sposób być innym”.
Ekspert w dziedzinie rynków finansowych, marketingu cyfrowego i strategii – doktor nauk ekonomicznych; wieloletni wykładowca akademicki na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz w Wyższej Szkole Bankowej; ukończył studium podyplomowe dotyczące rynków finansowych na Uniwersytecie Yale w Stanach Zjednoczonych; autor kilkunastu publikacji, w tym podręczników dla studentów oraz opracowań wydanych przez Narodowy Bank Polski; pracował dla firm notowanych na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych; przygotował kilkadziesiąt strategii oraz kilkaset analiz ekonomicznych przedsiębiorstw; od połowy lat 90. zajmuje się programowaniem, stworzył kilkadziesiąt serwisów internetowych; współtworzył pierwsze polskie start-upy
Strateg biznesowy i marketingowy z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w Polsce oraz w Stanach Zjednoczonych – pracowała przy największych kampaniach marketingowych w Polsce; ukończyła certyfikowane studium podyplomowe z zakresu strategii biznesowych w Darden School of Business na University of Virginia; członek American Marketing Association; przygotowała kilkadziesiąt strategii marki; właścicielka agencji Adpresso zajmującej się prowadzeniem kampanii Google Ads i posiadającej status Google Partner; autorka kursu „Skuteczne kampanie Google Ads”
Pracujemy z właścicielami, członkami zarządu, dyrektorami zarządzającymi lub dyrektorami marketingu, czyli osobami decyzyjnymi, które z jednej strony realnie wpływają na działania firmy, a z drugiej strony mają wizję i zależy im na dalszym jej rozwoju.
„W konkurowaniu nie chodzi o pokonanie rywali.
Chodzi o generowanie zysków.”
Analizujemy specyfikę firmy, jej ofertę, jej cele,wyzwania; analizujemy przedstawione przez firmę pomysły oraz plany biznesowe i marketingowe. Analizujemy także kanały dystrybucji.
Analizujemy dotychczasowe działania marketingowe firmy (nazwę, identyfikację wizualną, stronę internetową, kampanie reklamowe itp.).
Analizujemy zasoby i możliwości firmy stanowiące podstawę do opracowania unikalności marki, która odpowiadałaby na potrzeby docelowych klientów.
Analizujemy klientów docelowych, ich problemy, bariery, potrzeby i często nieuświadomione schematy zachowań.
Analizujemy ścieżkę klienta i jego doświadczenie we wszystkich punktach styku z marką.
Analizujemy branżę, jej potencjał, możliwe zagrożenia i ograniczenia oraz analizujemy firmy konkurencyjne.
Opracowujemy pozycjonowanie rynkowe bazujące na przeprowadzonej analizie – czyli wskazujemy, w czym tkwi unikalność marki i jak ją odzwierciedlić na każdym poziomie – wizerunku, oferty,usługi, doświadczenia klienta.
Opracowujemy unique value proposition, czyli komunikat opisujący unikalną wartość dla klientów, wynikającą ze stworzonego pozycjonowania rynkowego. Jest on filarem wszystkich działań marketingowych i całej komunikacji.
Tworzymy identyfikację wizualną dla marki, spójną z opracowanym pozycjonowaniem rynkowym. Jeśli jest taka potrzeba, opracowujemy dla marki nową nazwę.
Tworzymy podstawowe komunikaty marketingowe, które powinny być stosowane na stronie internetowej i we wszystkich materiałach marketingowych, i które uwypuklałyby unikalność marki w sposób istotny dla klienta.
Rekomendujemy działania marketingowe, które będą budowały i wspierały opracowany wizerunek marki oraz które przyczynią się do osiągnięcia celów biznesowych firmy.
Wskazujemy, jakie działania biznesowe podjąć, jak udoskonalić proces sprzedaży i doświadczenie klienta na każdym etapie korzystania z produktu lub usługi.
gdy firma nie wie, w jakim kierunku i w jaki sposób dalej się rozwijać, by wejść na ścieżkę szybszego wzrostu
gdy firma organicznie się rozwinęła, ale bez strategii, pozycjonowania rynkowego, odpowiedniego wizerunku i komunikacji nie może rozwijać się dalej
gdy firma się rozwija i chce uniknąć błędów, potrzebuje więc wsparcia w decyzjach strategicznych i wyborze najlepszego kierunku rozwoju
gdy firma prowadzi różne działania marketingowe, ale nie przynoszą one zadowalającego efektu
gdy firma działała z sukcesem przez wiele lat, ale wraz ze wzrostem konkurencji i zmianą sytuacji na rynku odnotowuje spadek przychodów i zysków
gdy firma lub instytucja potrzebuje strategii rozwoju, strategii marki czy strategii marketingowej i dział marketingu poszukuje wsparcia zewnętrznego eksperta
61 67-00-393
zapytaj@truszkowski.pl
Zapraszam do kontaktu. Z przyjemnością odpowiem na wszelkie Państwa pytania.